Näseblod

Kvällen är sen och jag e på g... att gå och lägga mig alltså.
Planen var egentligen att jag skulle gått och lagt mig redan för en halv timma sedan, men precis när jag tvättat bort sminket och var klar för att sova började blodet runna ur min näsa. Jag började alltså blöda näseblod. Det var ju lite segt. Jag kan inte gå och lägga mig nu. Att låta blodet rinna ner i halsen klarar jag inte. Kommer bara spy då.
Nu blev det en liten paus här. Blodet rinner som fan. Har precis fått hämta en handduk för att försöka få stopp på näseblodet. Pappret rann det bara igenom...

Tur att ingen ser mig nu, jag ser nämligen misshandlad ut...

Ärligt talar det börjar bli väldigt jobbigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0