Besök hos Daniel :)

När smärtan var som värst blev jag räddad. Daniel ringde och frågade om jag ville komma till han eftersom han var ensam hemma och hade väldigt tråkigt. Självklart blev mitt svar JA! :)
Så när klockan närmade sig halv elva så lämnade jag hemmet för att bege mig till Olofstorp där Daniel väntade. Det var länge sedan jag körde/åkte den vägen, men trots det hittade jag rätt direkt. Stolt! :P

Stunden hos Daniel var helt sjukt bra. Vi skrattade, pratade, skrattade lite till och skrattade ännu mer. Skratta var precis vad jag behövde göra. Jag glömde av att foten gjorde ont.
Framåt halv två valde jag att åka hem igen. Skulle egentligen kunnat sovit över, men jag måste plugga imorgon, eeh idag, så det var lika bra att åka hem.
Nu är jag alltså hemma igen. Är ganska trött så efter detta inlägget kommer jag starta tv:n för att somna till den, som vanligt alltså.
Foten gör faktiskt inte fullt så ont som den gjorde förut ont, men om det är för att jag tagit en del tabletter eller om den faktiskt har blivit lite mer okej vet jag inte. Det återstår att se imorgon.

Planerna för resten av dagen ser ut typ såhär:
Snart gå och lägga mig
13.00 gå upp
1300-18.00 plugga!
18.00-18.10 äta något
18.10-22.00 plugga!

Rolig dag eller hur?
Jag måste verkligen plugga. Det börjar dra ihop sig till terminsslutet och jag har en del saker som måste göras fram tills dess.
V.22
Torsdag: Kemi slutprov

V.23
Måndag: Tal
Måndag: Lämna in taldisposition
Tisdag: Lämna in CV
Onsdag: Lämna in en tekniskrapport
Fredag: Lämna in Konstruktionsuppgifter

V.24
Tisdag: Engelska arbete in
Onsdag: Historia arbete in

V.25
Onsdag: Elektroikprov

V.26
Tisdag: Historiaprov
Onsdag: SKOLAVSLUTNING! :)

3 prov, 6 inlämningar och ett tal kvar. Kom igen nu Malin, det här fixar du!

Nu börjar tiden rinna iväg. Klockan är snart tre och det är nog dags för mig att börja fundera på att lämna datorn och gå och lägga mig istället. Kommer aldrig orka upp vid ett annars...

Sov gött och dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0