50% avklarat

Första lektionen; Check!

Ja, jag har helt enkelt klarat av dagens första lektion. En lektion bestående av redovisningar. 2,5 timmar satt jag på min rumpa, behöver jag säga att den domnade bort på slutet? ;)
Att sitta och lyssna kanske inte låter så kul, men jag är tjej och kan göra flera saker samtidigt. Datorn hamnade i knät och jag satt och underhöll mig med den lite då och då.
Varför vara 100% aktiv på lektionen när ingen annan var det? Har man dessutom hört en del av alla presentationer innan så är det inte så roligt att höra allt ännu en gång.

Nu har min lunchrast pågått i nästan en hel timme. Bara 2 timmar kvar helt enkelt. Jag hade gärna börjat nästa lektion lite tidigare, men tyvärr är det folk från andra klasser som inte kan ta sig tidigare då de är på Lindholmen.

Vad ska man då underhålla sig med under så lång tid? Hmm, det är för mig en bra fråga. Just nu spelas det diverse olika filmer i uppehållsrummet, men det är bara en tidsfråga innan alla drar på lunch...
Jag är lite sugen på att sova en stund, kanske jag ska passa på att göra det. Jag har ju minst 12 timmar kvar att orka vara vaken på, haha.

Ääh, något hittar jag nog på...

Ha en underbar eftermiddag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0