9 av 9...

Min sista praktikvecka har nu startat...

Det var en kamp att gå upp i morse. Att det varit fullt upp i helgen kändes! Sovmorgon hade inte varit helt fel, men självklart hade jag och Oskar en uppgift att göra och den skulle starta klockan 8.00. Det var helt enkelt bara att åka tidigt till Volvo.

Taxin kom och hämtade mig strax efter sju och en stund senare var jag utanför B-porten, redo för en ny dag på Volvo.
Efter att ha läst alla olästa mail plingade det till i min mobil. Ett sms från Oskar: Jag är sjuk idag, kommer kanske imorgon.
Kul kul, uppgiften som skulle göras fick jag ställa in och nu sitter jag här och inväntar att klockan ska bli kvart över två då mina lärare ska komma och hälsa på.

Hade jag vetat om att Oskar inte skulle komma så kunde jag legat hemma i min säng och sovit nu. Lite segt! Vad jag ska hitta på i typ hur många timmar som helst har jag ingen aning om. Suck...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0