Ännu en dag i Mimershallen :)

Helgen börjar lida mot sitt slut. Jag har haft en helg med 27 timmar innebandy, kan det bli bättre tro?

Igårkväll somnade jag ganska fort och sov bra fram till att brorsan å hans kompis kom hem vid halv tre. Jäkla personer som pratar om kvällen och nattens alla händelser. Respektera oss som låg och sov var inte alls att tänka på... Men, men, killar är killar... En timme låg jag vaken så det var ju inte så farligt ändå.

Klockan halv nio befann jag mig återigen i Mimershallen där cupen fortsatte. Idag var det lite lugnare, eller det kändes så i alla fall. Jag kunde ta mig lite mer ledig tid. Det fanns även väldigt mycket tid till att skriva det sista på ett arbete som ska in imorgon.
Sofia var i hallen en stund. Det var trevligt och roligt att träffa henne igen. Det var ett tag sedan sist. Det där får vi allt ändra på, eller hur?

12 timmar spenderade jag i hallen innan jag kunde återvända hemåt igen. Hjärnan var lite slut och kroppen kändes seg.
Vid niotiden när jag klev innanför dörren möttes jag av ungefär 7000000 par skor (lite överdrivet kanske ;) )mitt framför mig. Storebrorsan hade filmkväll och de nötterna hade inte tänkt på att jag är lite handikappad. Skor flög hej vilt, men inte brydde jag mig så mycket... hihi

Jag har nu precis kontroll läst mitt arbete och även lämnat in det. Det är dags att andas ut nu. Äntligen kan jag lämna detta arbete bakom mig.

Imorgon är det återigen måndag och dags för mig att åka till Volvo. Taxin kommer och hämtar mig klockan 7.00. När jag går hem vet jag inte riktigt ännu, men det borde bli vid tre eller nått sånt. Blä för en så lång dag!
Kvällen är det innebandy som gäller. Först ska jag på styrelsemöte och efter det blir det rally upp till Munkegärde där det är dags för match!


"Jäkla handbollsfjantar!"

Ps. Internt skämt, endast några få fattar ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÄLSKAR DIG! Klart vi måste se till at tträffas igen SNART SNART SNART!

2009-11-02 @ 15:21:44
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskar dig med!

2009-11-02 @ 16:35:12
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0