bästa malin

Min kusin var här och satte spår i min blogg. Jag satt och läste lite bloggar när hon frågade om hon fick skriva på min blogg. Självklart kunde jag inte säga nej till henne.
Det ångrar jag lite smått nu... Emma sitter bredvid mig och bara vill slita tillbaka min dator så att hon kan fortsätta skriva.

Jag tänkte snott brorsans dator en stund så att Emma kunde skrivit på min, men självklart hade brorsans dator fått ett spel och ville inte koppla upp sig på nätverket. Jag kunde helt enkelt inte nå nätet och då fick Emma inte låna min dator. Jag känner mig väldigt taskig, men så fort jag fått brorsans dator att fungera så lär det nog komma ett litet kort inlägg från kusinen igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0