Direkt från Volvo

Jag och Oskar sitter just nu vid varsin dator och försöker hålla oss för skratt. Det är inte lätt ;)

Min handledare kommer inte ge oss några mer uppgifter denna vecka, utan resten av tiden kommer vi få skriva på talet som ska hållas när vi kommer tillbaka till skolan på måndag. Det kanske låter gött, men det kan jag inte påstå att det är. Min handledare tycker att vi ska sitta här på Volvo och skriva... Hur tänkte han där liksom?
8 timmar om dagen fram till på fredag, det kommer ju sammanlagt bli *räknar*... 32 timmar!
Ofta man behöver 32 timmar på sig att skriva ett tal som ska vara en kvart långt!

De senaste 98 minutrarna har jag och Oskar suttit och väntat på att handledaren ska lämna sin arbetsplats så att vi kan smita hem. Vi känner oss som små busiga barn och kan därför knappt hålla oss för skratt.
Det är tur att vi kan chatta med varandra för att prata hade aldrig gått! haha

Mario: Går det bra Malin? Jag ser att du skriver för fullt.

Haha, att jag sitter och chattar och bloggar behöver han inte veta ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0