17/11

Nu orkar jag inte mer, jag är för trött för att vara vaken...

Go kväll
Vilken dag det har varit... För det första blev det inte så många timmars sömn inatt då jag vaknde av att jag hade ångest för att jag inte gjort läxan som skulle vara klar.
Det tog en och en halvtimme att komma till skolan, i vanliga fall tar det runt en halvtimme. Olyckor och köer överallt!
Startade min skoldag lite försent med en fysiklektion. Vi skulle jobba två å två med en laborationstjofräs. Typ räkna och mäta. Jag och Philip fick slå våra kloka huvuden ihop och det gick faktiskt väldigt bra. Vi blev klara 40 minuter innan lunchen och fick då gå.

Lunchen blev ett helvete, som alla andra gånger då jag äter. Jag fick mina vanliga magsmärtor och större delen av min rast gick till att vila.
Någon gång måste detta få ett slut. Att få ont varje gång jag äter går inte, det är ju nästan så att jag överväger att inte äta för att kunna få en lugn stund "/

Strax efter tolv drog dagens andra lektion igång. Ungefär i samma veva trillade det ner ett mail i min inkorg. Det var från min historialärare. Han ville bara meddela att lektionen var frivillig då han inte skulle gå igenom någonting. Denna kurs läses på distans och endast tre personer återstår av de tjugo som valde att läsa den. Vi tre kom fram till att ingen hade något att fråga och därför behövdes inte lektionen.

Jag, Carro och Adam var riktigt trötta och att jobba med vårt företag fram till halv fyra var det ingen som skulle orkat. Vi hade dessutom ingenting viktigt att göra.
Jag bestämde att vi skulle träffa vår rådgivare och meddelade detta till läraren. Vid två skiljdes vi åt och drog hem. Inte träffade vi någon rådgivare. Det var bara en lögn för att kunna lämna skolan.

Hemma har det inte hänt så mycket. Jag låg framför datorn i några timmar, typ fram till strax efter fem då jag somnade.
Drygt tre timmar senare vaknade jag upp, dock inte ett dugg pigg. Att sova vidare hade jag lätt kunnat gjort, men jag valde trots detta att lämna sängen.

Nu har det gått ungefär två timmar sedan jag vaknade och de två timmarna har varit rena pesten. Jag har varit så trött, så trött. Det är ett under att jag inte har somnat faktiskt.

Ganska snart ska jag ställa datorn på pallen bredvid min säng och göra mig klar för natten.

Imorgon är det onsdag och ännu en dag i skolan väntar. Vad sägs om starta dagen med Teknikutveckling och företagande på Lindholmen för att sedan åka till Torslanda där Programmeringen väntar. Jag tycker att det låter som en bra dag :)

Morgondagen avslutas med en innebandyträning. Å jag längtar nått enormt. Jag har några positiva saker att meddela tjejerna! :)


Jag har även konstaterat att jag på lördag kommer få en innebandydag. Vad sägs om att starta dagen vid tiotiden med ett styrelsemöte för att sedan avsluta det lagom tills herrmatchen börjar. Efter det börjar min rapportering: 14.00 Herrmatch, 17.00 Dammatch och 19.15 Juniorallsvenskan.

Jag kommer bo i Mimershallen :)

Detta inlägg får avslutas med en bild på rosorna som mina föräldrar fick av mig i fredags :)


Nä, nu ska jag sova.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0