25/11

Innebandy är mitt liv, men trots detta känner jag att jag gjort rätt de gånger när jag åkt tidigare från träningar och idag då jag valde att inte följa med på match. Det blir mycket mer tid till skolan och jag behöver inte stressa och sitta uppe halva nätterna för att få klart uppgifter och arbeten.

Denna dag har varit underbar. Att kunna få vakna upp utan väckarklocka en vardag är nog den bästa starten man kan få. Jag kände mig väldigt pigg och gårdagens magsmärtor var nästan helt borta. Sömnen var behövlig för mig.
Vid tolv drog jag till skolan. Adam och jag möttes uppe på studietorget. En stund flams och trams han vi med innan dagens enda lektion, programmering, startade.

Tiden rullade på väldigt fort. Några program hann jag med att programmera innan klockan helt plötsligt hade blivit halv fem och det var dags att åka hem.
I Ytterby mötte jag mamma för att hjälpa henne att handla...

Hemma har det blivit en stund med historiaboken. Ett antal sidor om första världskriget har jag plöjjt igenom. Planen var att starta på arbetet om detta, men tyvärr kände jag att min hjärna inte ville sammarbeta riktigt och därför nöjde jag mig med att ha läst boken. Imorgon tror jag däremot att jag sätter mig ner och skriver lite, kanske inte allt men några rader i alla fall.

För mig börjar denna dagen nu ta slut. Det är helt enkelt dags att leta fram sängen, den borde finnas under alla saker som jag lagt där, och sedan krama kudden tills det att väckarklockan ringer imorgon vid halv sju.

Nu tackar jag för mig och önskar dig God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0