Historia

Fy fan vad gööööööööööööööööööööööött!

I fredags skrev jag att historia kunde dra åt helvete. Jag var så trött på allt som hade med ämnet att göra. Den uppgift som jag den dagen började kolla på var så tråkig att jag bara slängde allt åt helvete.

I söndags fick jag ett ryck. Ett ryck som innebar att historiaboken blev min dejt en liten stund. Jag gjorde uppgiften och lämnade in skiten. Jag trodde seriöst att det skulle bli ett fett ig, så seriöst gjorde jag den... Men nu när jag gick in och tittade så stod det ett fint lite VG i kanten.
Det var kanske inte så tokigt ändå...

Trots detta tycker jag fortfarande att historia är lite mindre roligt. I helgen ska jag skriva på nästa uppgift. Nu ska den här kursen göras klart!

Nu är det dags för programmering :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0