Nattuggla

Tja alla nattugglor!

Vad jag gör vaken nu vet jag faktiskt inte, eller ja egentligen vet jag ju det. Saken är den att jag absolut inte kan sova. Jag har legat i min säng i drygt två timmar utan att få ögonen att stängas. Det är lite segt och dessutom ganska tråkigt.

Trots att jag ser på klockan att mina sömntimmar blir allt färre så är jag ändå väldigt glad, glad över allt jag gjorde under min lediga dag. Det värmde otroligt mycket att se att både mamma och pappa blev glada och var tacksamma för det jag gjort.
Det är kul att göra saker som uppskattas :)

Om fyra timmar kommer jag vakna av att min kudde vibrerar. Alarmet på mobilen ringer då. Att ha fått lite sömn innan dess hade inte varit helt fel. Jag tror nog att det är dags för min dator att inta sin vanliga nattplats, dvs på pallen som står 4,7 cm från min säng. Ja, jag mätte faktiskt med linjal ;)

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0