Sova

Det blev senare än vad jag planerat.

Att göra klart mitt uppdrag inför styrelsemötet tog inte lång tid, men trots detta så är jag fortfarande uppe. Eller ja, jag ligger faktiskt i sängen redo för att sova, men datorn stör mig...

Egentligen hade jag behövt skriva ut några papper också, men det får jag fixa imorgon. Orkar nte pilla med det nu. Funderar lite smått på att installera skrivaren på min dator, vad lätt det hade varit att bara koppla in sladden och trycka på print.
Nu måste jag få dokumenten till mamma å pappas dator för att sedan kunna få dem i handen.

Om typ sisådär 8 timmar, 51 minuter och 55 sekunder börjar styrelsemötet och om jag ska vara lite pigg då så borde jag förflytta min dator ungefär *använder ögonmåttet* 20 cm åt höger så att den står på pallen istället för att ligga i min säng och göra så att jag får värmeslag.

En film ska nog startas också. Denna kväll blir det nog In good company. Åh, jag är ju egentligen sugen på att se en riktig tjejfilm, en sån där som alla killar hatar...

Äh, nu måste jag sluta skriva här.
God natt

Kommentarer
Postat av: J

Malin, du måste uppdatera snart! Jag är trött på att läsa samma inlägg varje gång jag går in på din blogg

:(

2009-11-23 @ 22:02:36
Postat av: Ida

Lever du fortfarande? Du är ju inte inne på fb... Å bloggen uppdateras inte. Saknar dig!

2009-11-24 @ 07:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0