Tisdag...

Jag blir galen!!!!
Mitt gips har nu gått sönder så mycket att det börjar ramla av små gipsbitar hela tiden, och självklart ramlar dessa bitar rätt ner innanför gipset. Jag stör mig på det!
Ännu mer stör jag mig på att jag är hungrig och inte kommer hem förrän om några timmar. Att hoppa till Volvo Penta för att äta orkar jag verkligen inte. Det är största nackdelen med gipset!

Idag är det inte mycket som känns bra. Det är en såndär tung och tråkig dag "/
Trots min sovmorgon till halv nio hade jag väldigt svårt för att gå upp. Hade jag inte redan beställt taxi så skulle jag sovit vidare en stund till...
Att komma till Volvo och inte ha något att göra gjorde inte saken bättre. Jag har tröttnat på att sitta på en stol hela dagarna. Det är nästan så att jag längtar tillbaka till skolan...
Under min praktikperiod har jag inte lärt mig ett skit, precis så det absolut inte ska vara!

Jag vill hem nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0