10/10

Jag ligger i soffan, Morris kommer smygandes och lägger sig bredvid mig. Vill han kanske bli klappad?
Nähä, så var det inte riktigt. Jag hann inte klia han så mycket innan det var dags för honom att gå ut igen.

Undra hur livet hade sett ut om man var en katt. Hur hade man tänkt och agerat? Vad gör de när de är ute. Det här är saker jag ofta funderar på (ja, jag är faktiskt 18 år!).

Det här var egentligen inte vad jag hade tänkt skriva om, men det blev så ändå. Ibland ploppar det bara upp saker i min lilla hjärna.

Jag känner mig ganska så slut. Det tar på orken att sitta inne i en hall en hel dag, eller i 6 timmar i alla fall.
Två matcher har jag fått rapportera idag. Lite surt att det blev förlust i båda matcherna!

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Planen var att lägga mig i ett gött varmt bad, men efter ett mycket långt telefonsamtal hade tiden sprungit iväg och jag bangade badet. Risken att jag hade somnat hade varit stor!

Trots detta är jag inte ett dugg besviken på kvällen. Att få prata med en vän så länge är alltid lika roligt, även om allt vi snackade om kanske inte var så positivit. Det som är bra är att vi tycker likadant i alla fall.

Just nu får det istället bli lite tv tittande. TV4 Fakta är favoritkanalen. Att bo själv innebär att jag kan sitta och glo på den kanalen hur mycket jag vill, ingen som kan klaga ;)

Imorgon är det söndag och jag har ingenting planerat. Jag tar dagen som den kommer. Är lite sugen på att träna, kanske ska se om jag klarar av att cykla lite trots att foten är lite svullen, blå och gör lite mer ont än vanligt. Lite smärta dör jag inte av ;)
Hur det blir återstår dock att se. Jag kanske vaknar upp imorgon utan att vara ett dugg sugen på att träna. Vad vet jag liksom?

Whooooo!
Jag hade ju lovat mamma att fixa en sak till henne. Kanske ska ta och börja med den nu. Imorgon måste hon ha dokumentet liksom.
Påminnelse på mobilen är bra ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0