27/10

Rena jäkla plågan...

Jag blir så trött på detta. Sprutorna som jag ska ta är typ mesiga, känns inte när man sticker men när det där som är i är i min kropp så blir det värsta röda märket och det typ bränner utav bara hel... Jag blir sååå trött på det. Okej, det går ju över efter en minut, men varför tillverkas medicin som man får ont av?

Eftermiddagen har gått bra. Jag lyckades ignorera illamåendet och fick på så sätt i mig lite mat.
Det var härligt och jag återfick lite energi ganska så fort.
Kvällen har gått till att prata i telefon, fixa lite innebandysaker och även plugga über lite (bättre det än inget alls). Imorgon är det onsdag och min sista planerade dag hemma. Jag har haft så enormt tråkigt denna dag att jag faktiskt längtat tillbaka till min praktikplats. På torsdag är det dags att återgå till en normal vardag...

Imorgon har jag lite planerat. Först får det bli en sovmorgon, jag vaknar när jag vaknar. Förmiddagen får det bli lite plugg och under eftermiddagen ska jag först till mormor och morfar en stund med mamma. Sedan på kvällen är det träning som gäller :)

Nu ska jag sätta igång en film och invänta att ögonen stängs.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0