Ännu en slapp dag

Städa, tvätta, diska, chatta, photoshop... det är ungefär så man kan sammanfatta de få timmarna jag har hunnit vara vaken.

Va mysigt det var imorse att vakna upp, titta ut och se massa frost på marken. Att återvända till sängen och gotta till sig under täcket kändes väldigt rätt.
Att datorn har lidit av allvarliga problem är inget som märks av idag. Den fungerar, nästan, som den ska och jag är glad att slippa vara irriterad på den.

Vad denna dag kommer bjuda på vet jag inte riktigt ännu. Lite pluggande ska jag nog försöka få till. Kanske jag även ska bege mig ut en sväng, i alla fall till brevlådan för att hämta posten, för att få lite frisk luft.
Ikväll är det i alla fall match! LADDA!

En (till) slapp dag för mig helt enkelt, men inte klagar jag. Det är ganska gött att bara vara och ta det lugnt.

Nu är tvätten klar och det är dags för mig att hänga upp den.

Ha en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0