Ännu en sömnlös natt "/

Nämen, det här jag ju riktigt roligt. Klockan visar strax efter halv fem och jag har inte fått sova någonting.
Anledningen:

Känns nomalt att ha en fot som är svullen och blå...



Okej, bilderna var kanske inte så bra men det jag ville få fram var att foten är under all kritik!
Knölarna på både in och utsida är svullna, blåa och gör väldigt ont.

Jag tog några tabletter för en stund sedan, men det verkar inte hjälpa speciellt mycket. Smärtan försvinner liksom inte utan den kommer bara ner på en lite lägre nivå, en nivå som enligt mig fortfarande är för hög!

Lite sömn hade jag inte tackat nej till, tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna blunda länge innan det är dags att gå upp.
Jag skulle kunna gjort vad som helst för att få en ny bättre fot. Jag kräver inte att den ska vara helt okej, men tillräckligt bra för att inte hålla mig vaken på nätterna.

Gött att det är fredag i alla fall. En hel helg har jag att vila upp mig på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0