Bra start på veckan =)

Helt stört bra dag! :D

Den här dagen har bra. Jag känner mig nöjd med allt som hänt. Dagen på Volvo blev inte så lång. Jag lämnade stället strax efter att jag publicerade det förra inlägget dvs vid tolvtiden. Jag tog mig till stan och brände lite pengar. Åh, vad besviken jag känner mig... Igår resade jag ju i garderoberna utan att få bort speciellt mycket och idag kommer jag hem med lite nya kläder. Lyckat liksom... Haha

Vid tretiden hade jag massage inbokat. Det var riktigt gött och jag kände mig väldigt avslappnad när jag lämnade stället.

Innan jag fortsatte min färd hem till blåa huset så stannade jag till hos frisören för att klippa mig. Det blev ganska mycket denna gång, lite drygt 10 cm rök. Jag är väldigt nöjd faktiskt. Det är dock lite ovant inte når mycket längre än till axlarna.

Ett litet smakprov


Äntligen har mitt självfall kommit tillbaka. Jag älskar mina lockar och korkskruvarna =)

Under kvällen var det match. Jag fick vara med och spela lite. Det blev två byten för min del, men det räckte! Min kondition är inte mycket att hänga i granen. Kände mig ganska så död efteråt ;)

Nu är det dags för en dusch innan jag fortsätter min kväll framför datorn =)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: lina

vad för sport spelar du ? :)

2009-10-06 @ 21:05:52
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: taack:D du får gärna vara med och tävla om den:)

2009-10-09 @ 12:55:57
URL: http://behindthecamera.blogg.se/
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

sV: som jag skrev så är det redan en vinnare av den designen. men håll utkik efter en ny:)

2009-10-09 @ 20:42:10
URL: http://behindthecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0