Datorn håller fortfarande på att jobba sig!

Klockan tickar på och jag blir bara mer och mer irriterad.

Allt är datorns fel. Den blir bara konstigare och konstigare ju längre tid det går. Sedan det förra inlägget publicerades har jag fått "ERROR" meddelandet 5 gånger och datorn har startats om lika många gånger. Det är ganska så störande faktiskt. Slutet är nog nära nu. Jag är beredd på det värsta. Alla saker som ligger på datorn ligger även på min externa hårddisk. Kraschar datorhelvetet nu så kan jag vara lugn.

Jag tänkte ge datorn en till chans imorgon. Håller den fortfarande på som den gör (vilket jag tror den kommer göra) så får jag dra till skolan på torsdag och prova att blåsa om den. Krånglar den fortfarande så lämnas den till datagubbarna så får de fixa den! Jag kommer inte lämna stället förrän jag får datorn fixad!

Jag kan ju knappt göra någonting med den längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0