Det tar emot...

Idag tog det emot, jag ville verkligen inte men jag vet att det är ett måste... Det jag prata om är den förbaskade sprutan. Jag har efter gårdagens stick ett blåmärke och magen är öm på det stället jag stack. Att upprepa samma sak idag tog verkligen emot. Jag satt säkert i fem minuter innan jag tillslut stack till. Nu är jag öm som bara den och jag längtar verkligen inte till imorgon då jag måste ta nästa spruta. Den plågar mig verkligen! Det som är i den gör att jag får förbaskat ont!

Liksom, den e ju varken stor eller innehåller mycket men gör det ont...

 

Förutom detta har jag haft en ganska så bra dag. Var hos mormor och morfar en stund innan det var dags att åka till träningen.

Jag tillhör numera styrelsen i Marstrands innebandyklubb :)

 

Imorgon återgår jag till min vardag igen. Några timmar på Volvo är vad jag ska avklara innan det är dags att återvända hemåt och vila en stund innan det är dags att först titta en stund på Sofias match och sedan åka till min träning :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0