Fredag =)

Vad konstigt det känns att ha varit bloggfri...

Det har varit lite tyst här från mig i ett antal timmar, nästan ett och ett halv dygn...
Gårdagen blev lång. Jag hade ingenting att göra på förmiddagen på Volvo. Det var lite småtråkigt, men jag underhöll mig några timmar framför datorn istället. Efter lunchen fick jag äntligen en uppgift... En klippa och klista uppgift. Värsta svintråkig! Jag hade kunnat gjort klart den på en timme, men jag valde att verkligen sega mig igenom den för att ha något att göra under hela eftermiddagen.

Vid fem-tiden packade jag ihop mina saker och gick hem.

Kvällen spenderades i Mimershallen. Jag sprang runt och latjade lite... Det ångrade jag ganska snabbt!

Natten blev ett helvete. Min fot gjorde ondare än ondast och jag kunde därför inte sova. Denna dag började därför mitt inatten, lite mindre gött om du frågar mig.
Dagen idag har varit helt skruvad. Jag kan inte annat än att skratta åt allt som hänt.
På Volvo var det ganska så chill. Jag började dagen med ett möte. Efter det rullade allt på. Jag fick en ny uppgift att göra, men tyvärr kunde jag inte börja på den för att det krävdes att man var två och Oskar var hemma idag...

Eftermiddagen gick ganska fort.
Jag var tröttare än tröttast när jag kom hem och slocknade ganska fort i min säng. Nu, drygt tre timmar senare, har jag vaknat till liv igen. Huvudet gör lite småont och jag är fortfarande trött.

Imorgon är det lördag och jag ska jobba. Hur kommer det gå tro? Har inte varit på jobbet på hur länge som helst. 11.00-20.15 är arbetstiderna... Gött att hela den dagen går. Fördelen är att jag kommer få in lite pengar på kontot om mindre än två veckor. Lite extra pengar har man la aldrig tackat nej till :P

Den här kvällen kommer förmodligen ta slut ganska så snart. Jag misstänker att jag somnar inom några timmar igen. Gött gött.

Ha en underbar kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0