Full fart

Nu är det full rulle här hemma. Jag hoppar runt på mina kryckor för att göra mig klar...
De får timmarna jag har varit vaken har varit underbara. Först blev det lite drygt en timmes pluggande. Efter det käkade jag frukost, min bror var inte villig att hjälpa mig men jag lyckades få till allt utan att bli hysterisk.

Efter frukosten fortsatte jag pluggandet en stund, dock inte så länge. Tröttheten tog över mig kropp och jag valde istället att sova en liten stund. Det blev ingen lång tupplur, men det räckte för att jag skulle känna mig någolunda pigg igen. Några tvprogram har jag fått tittat på och nu håller jag på att göra mig klar för att åka iväg. Mamma kommer hem om ungefär en halv timme och då bär det av till mormor och morfar. Senare ikväll är det dags för möte och träning.

Jag smsade lite med min klasskamrat förut och fick reda på att vi har ett inplanerat möte imorgon klockan 8.00. Lite segt att börja första dagen så tidigt nu när jag haft sovmorgon i två dagar, men det är bara att bita ihop. Taxin kommer och hämtar mig vid sju...
När jag slutar har jag inte riktigt koll på, det återstår att se imorgon :)

Nu ska jag se till att få på mig andra kläder och även sminka mig så att jag är klar när älskade mamsen kommer hem.

Ha en underbar dag :)

Kan bjuda på en bild som min bror tog igår.

Kryckor och gips hindrade inte mig från att laga mat till min familj...

Ha en underbar dag :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0