Hemma igen :)

Ja då var man hemma igen, inte ett dugg pigg men väldigt glad. 15 timmar spenderade jag i Mimershallen. Jag trodde aldrig att jag skulle orka så länge, men det gjorde jag allt.
Jag fick rapporterat alla matcher som spelades. Drömmer jag om IDA-systemet i natt så blir jag inte ett dugg förvånad.

Nu ligger jag i min säng med en sträckt skinkmuskel. Ja, jag har allt lyckats sträcka mig trots att jag hoppar på kryckor. Ögonen går i kors och somnar jag inte inom en timma så är det något fel på mig.

Imorgon är det ännu en dag i Mimershallen. Denna gång är det bara 8.30-21.00. Inte lika länge som idag helt enkelt :)

Nu ska jag ta min spruta och slänga iväg täcket så att jag inte får värmeslag inatt.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0