Lördagen är över...

Okej, ett par timmar har gått sedan jag skrev här sist... Vad har jag hunnit med då?
Jo, först blev det ett varmt bad ihop och tron om att foten skulle bli lite bättre... Blev den de då? Nepp.
Istället intog jag några tabletter och la mig i soffan... Hjälpte det då? Nepp, jag sov drygt en timme men när jag vaknade kändes det inte ett dugg bättre i foten.

Hela denna dag har varit lite mindre bra... men det är väl bara att bita ihop och se glad ut. Snart är det måndag! Dagen som kanske kan rädda mig och mitt liv från helvetet...

Denna dag är nog slut för mig snart, jag är fortfarande trött trots att jag sovit i stor sett hela dagen. Imorgon är det massa saker inbokade, frågan är bara hur jag ska hinna med allt?!

Kanske det är dags att tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan ta en dejt med kudden. Inatt ska tydligen klockorna ställas om, men jag bryr mig inte så mycket om det. Klockan ställs ju liksom om av sig själv på båda mobilerna och även på datorn. Mina älsklingar sköter helt enkelt sig själv! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0