Malin är bäst

Sorry fuckers, jag är bäst!

 

"Malin är bäst" den fina meningen pryder mitt gips. Det är min älskade kusin som skrivit det, och jag kan inget annat än hålla med henne. Jag är bäst! ;)

 

Emma passade på att fylla nästintill hela mitt gips med diverse olika bilder...


Idag har jag haft en såndär jobbig dag, som jag skrev om i det förra inlägget. Nu mår jag däremot väldigt mycket bättre. Tröttheten har lämnat kroppen likaså är det med illamåendet. Jag känner mig som en hel person igen. Jag är inte likblek längre, det är så mycket som blivit bättre bara på denna dag! :)

Äntligen kan jag slappna av och leva ett ganska så normalt liv :)

 

Kvällen har spenderats i soffan tillsammans med min familj och några av storebrorsans kompisar. Riktigt roligt.


Denna dag kommer pågå en stund till för min del. Jag har ett arbete som ska in på måndag och det måste jag skriva lite på... Helgen är helt fullbokad med innebandy. Det är cup i Kungälv och tanken är att jag ska vara där hela tiden, men det återstår la att se hur mycket jag orkar. Imorgon ska jag vara där klockan 7.30, ingen sovmorgon här inte.
När jag är hemma igen vet jag inte, sista matchen börjar klockan 22.00, så om jag orkar stanna hela tiden lär jag vara hemma igen vid elvatiden. Gött att jag återigen ska befinna mig i hallen klockan halv åtta på söndag morgon...

Wiho, pluggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0