Måndag igen

Måndag igen...

Jag mår för stunden lite mindre bra. Ibland stöter man på problem som man inte vet hur man ska lösa. Det är lite kaos i huvudet...

Förutom den här lilla händelsen känns allt väldigt bra. Jag tog mig en lång sovmorgon imorse. Planen var egentligen att gå upp vid halv sju, slöa lite hemma för att sedan åka till Volvo strax efter åtta. Tyvärr är jag en ungdom som älskar att sova. När klockan ringde ställdes den snabbt om en halv timme. Jag han dock inte somna om förrän alarmet ställdes om ännu en gång. Jag tyckte att det kändes lite meningslöst att bara få sova en halv timme till och ändrade därför tiden till halv nio. Någon minut framför datorn hann jag få innan mina ögon stängdes.

Halv nio var det en pigg båt som vaknade. Att starta veckan med en sovmorgon är alltid lika gött. Resan till Volvo gick väldigt snabbt, kanske berodde det på att jag pratade i telefon med Daniel hur länge som helst. Det var kul och jag blev nog stämplad fjortis ett antal gånger.. Men det bjuder jag på ;)

Jag har nu hunnit vara på Volvo i ungefär tre timmar. Hittills har jag inte fått gjort så mycket av det jag ska göra egentligen. Det har mest blivit innebandysaker, några telefonsamtal och lite sånt. En ganska så slapp förmiddag.
Vad som händer resten av denna dag har jag inte riktigt full koll på. Oskar ska stämpla ut om en liten stund, det kommer betyda att jag då stämplar ut min hjärna och sitter och slappar den stunden det är kvar innan jag ska dra hemåt.

Magen börjar prata med mig. Jag tror nog att det är dags för lunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0