Min vecka

Jag tänkte bara säga att jag lever. Det har blivit en liten, medveten, bloggpaus. Jag kände att det som skrevs här bara var massa ointressant ordblaja... Risken är ganska stor att det kommer fortsätta så...  Suck!

Här kommer en liten kort sammanfattning om mina dagar...

6/10
Har egentligen inte mycket att säga om denna underbara dag. Jag tog en sovmorgon, kom till Volvo strax innan tio. En timme senare satt jag i bilen påväg hemåt. Det fanns inget att göra, vilket gjorde att jag och Oskar valde att åka hem.
Jag hade planerat in att plugga hela eftermiddagen, men tyvärr lyckades jag somna i soffan och sova några timmar istället. När jag vaknade var familjen hemma och att gå och plugga då kände jag inte för. Det blev istället lite mer slappande innan jag och datorn dejtade varandra.
Ibörjan blev jag riktigt förälskad. Allt kändes väldigt bra och mysigt, men när kvällen kom var mina känslor borta. Jag och datorn var fiender och ingenting stämde. Jag var nära på att få ett anfall och slänga iväg datorn, för stunden kändes det som den bästa lösningen. Jag var dock smart och tänkte efter en gång extra. Istället för att slänga datorn åt skogen valde jag att ställa den på skrivbordet och gå och sova istället.

7/10
Tisdagen var en riktigt bra dag. Jag gick, som vanligt, bara halvdag vilket gjorde att jag var hemma strax efter tolv på förmiddagen. Efter en liten stunds slappande intog jag mitt skrivbord för att plugga lite. Jag var väldigt omotiverad i början, men när jag märkte att det flöt på bra så kom motivationen fram. Jag fick skrivit ungefär en tredje del av hela mitt APU-arbete. Äntligen håller man på att hamna i fas igen.
Några timmars pluggande blev det innan jag tog en tupplur, som vanligt. Lite slappande hann jag också med innan det var dags att åka till träningen.
Kvällen blev lugn, förutom att datorn krånglade. Internet Explorer kommer aldrig mer användas. Firefox fick bli min nya vän istället.
Kvällen blev sen, men vad gjorde det när jag ändå planerade in en go liten sovmorgon? ;)

8/10
Jag startade dagen med en sovmorgon till strax efter åtta. Lite efter nio satt jag vid mitt skrivbord på Volvo redo att inte göra ett skit. Två timmar gick sedan åkte jag hemåt. Först blev det ett stopp på NetonNet där min kamera hämtades. Självklart hade de gjort en repa i skärmen... NetonNet ligger inte högt på min lista!!!
När jag kom hem fungerade kameran fortfarande inte att koppla ihop med datorn. Jag måste helt enkelt lämna in den ännu en gång! Fan vad irriterande!
Under eftermiddagen var jag och hämtade våra joggingoveraller. Nice!
Det blev ännu en gång julafton på träningen.
Efter att jag lämnat Mimers hallen styrde jag inte bilen hem utan till Rörtången som kommer vara mitt hem i några dagar. Katt- och husvakt är det som gäller =)
Jag kom i säng lite för sent och hade därför väldigt svårt för att somna.

9/10
Äntligen fredag!
Många timmars sömn fick jag inte under natten. Lite segt. I vanliga fall skulle jag tagit en sovmorgon, men denna dag gick inte det då jag hade ett inplanerat möte att gå på på Volvo. Jag fick helt enkelt lämna sängen vid halv åtta. Det tog emot, men vad skulle jag göra liksom?
Under min första halvtimme på Volvo hände det något med min fot. Det small till i den, började bränna, den svullnade och blev blå. Smärta!!!
Två timmar var jag på Volvo innan jag lämnade stället och begav mig hemåt. Jag stannade till i stan för att kolla på en kamera. Åh, varför ska det vara så svårt för att bestämma sig vilken man vill ha? Just nu väger jag mellan tre stycken olika, alla har sina för och nackdelar. Jag blir galen på detta!
Innan jag landade i Rörtången så fick jag gjort ett besök på NWB där klubbfodralen hämtades. Nästa besök där blir i början på nästa vecka =) Det är gött att de vet vem jag är nu, frågan är hur lång tid det tar innan de tröttnar på att jag kommer dit ;)
Jag åkte hem för att hämta lite smärstillande innan jag fortsatte min färd till Rörtången.
Foten gjorde väldigt ont och jag var trött. Det blev lite slappande framför tv:n och datorn innan jag tog mig en kvarts tupplur.
Klockan hann bli tre och det var dags för mig att åka till Konsum för att jobba lite.
För lite drygt en och en halv timme sedan kom jag hem igen. Att jag känner mig bra kan jag inte påstå. Foten känns riktigt kass. Jag funderar på om mitt ledband har gått av...

Om en liten liten stund ska jag halta mig ner en våning för att gå och lägga mig. Imorgon är det tidig uppgång, typ vid elva, för att åka hem till mamma och pappa för att skriva ut några papper innan det är dags att åka till Mimers för att liverapportera herr- och damlagsmatchen. En heldag med innebandy är vad det kommer bli =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0