Nu ger jag upp!

Nääähä, nu ger jag upp. Ingenting fungerar denna natt. Jag mår illa och har ont i huvudet. Gipset skaver och klämmer över vristen. Tårna kan jag inte röra utan att värsta smärtan i mitt liv uppstår. Att försöka hitta någon ställning att sova på är liksom helt omöjligt. Mage är det som är härligast att ligga på, för då hamnar gipset i en ställning så att det känns bra. Men att ligga på mage klarar jag inte av efter alla dessa jäkla sprutor. Min mage är öm och bara att peta på den gör ont... att ligga på den är inte att tänka på!

Kommer det bli en sömnlös natt tro? Eller slutar det med att jag gör sönder gipset ännu mer?
Åh, jag är så trött på det här... Bara 5 veckor och några dagar kvar... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0