På plats i mimershallen

Tjena vilken jobbig natt jag hade. Strax efter fem lyckades jag somna av trötthet, att väckarklockan ringde drygt en timme senare var inte speciellt mysigt. Jag var inte alls villig att lämna sängen, men det var ju faktistk bara att bita ihop och klistra på ett leende på läpparna.
Strax efter sju åkte jag och mamma till mimershallen där jag skulle vara funktionär under Newbody-cup (fd. SIBF-cup).
En mjuk stol med fotpall var fixat till mig samt en springflicka som skulle vara mina ben. Helt okej om man säger så ;) Jag har gratis mat och dryck :P

Att jag nu varit här i 4 timmar känns verkligen inte. Tiden går väldigt fort, kanske är det för att jag sitter framför två datorer samtidigt för att rapportera matcher i IDA-systemet och plugga lite. Det gäller att utnyttja tiden ;)


Nu ska jag efterrapportera några matcher.
Har du ingenting för dig så är det bara för dig att komma till mimershallen :D
Ha en underbar dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0