Slappar dag

Helgen är slut. Jag blickar tillbaka på dagarna och inser vilken kanon helg det varit. Det går inte att beskriva med ord.


Idag har jag haft en slappar dag. Runt elvatiden vaknade jag, men att lämna sängen var inte att tänka på. Jag låg istället kvar, gjorde min nya bloggdesign, tittade på några filmer, chattade, slösurfade och lite sånt. Helt plötsligt hade klockan blivit halv sju och det var mörkt ute. Jag förflyttade mig då en trappa upp och la mig i soffan och tittade på tv en stund. Den stunden blev inte så lång, ett bad var vad som fick avsluta min dag.

Två timmar, sjutton minuter och trettiosju sekunder låg jag i vattnet. Blev jag inte ren så vette fan... haha
Det var riktigt gött. Precis vad jag behövde, lite avslappning liksom. Som om inte jag slappat tillräckligt innan... haha

Just nu har jag precis packat ihop mina saker och läst de sista bloggarna för denna dag. Det är helt enkelt dags för mig att gå och sova.
Imorgon är det återigen måndag och jag ska till Volvo och sitta på en stol och se glad ut. En sovmorgon får det allt bli. Tror nog att jag väljer att börja vid halv tio =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0