Söndagen är slut :D

Helgen är snart över för min del. Imorgon är det måndag, en måndag som jag längtat efter... Gaaah

Jaha, här sitter jag gött i min säng med världens spränghuvudvärk. Huvudvärken kommer nog knappast gå över. Det är spänningshuvudvärk, något som inte kommer släppa förrän morgondagen är över.
Hela denna dag har varit sjukt konstig. Jag har gått runt och varit trött, trots att jag faktiskt fick sovit hela natten utan att vakna någon gång.

Den första delen av min dag spenderade jag liggandes i soffan, mycket mer energi fanns inte. Vid två tiden lämnade jag hemmet för att påbörja min innebandyeftermiddag/kväll. Först blev det en b-lagsmatch i Torpa hallen, efter det fick jag köra lite rally till Munkegärde där juniorerna skulle spela match. Jag hade lovat att liverapportera den. Mina planer var att åka hem efter det, men brorsan skulle även vara med och spela med herrarnas b-lag. Jag stannade helt enkelt kvar och rapporterade en match till.

Hem kom jag för nästan en timme sedan. Än så länge har det inte hänt så mycket. Jag går mest runt och funderar på morgondagen. Det går inte riktigt att beskriva mina känslor...

Jag hoppas på att få några timmars sömn inatt. Frågan är bara hur jag ska kunna slappna av och inte tänka för mycket på morgondagen. Haha

Nepp, nu ska jag förbereda mig inför operationen genom att duscha med ääh... typ bakteriedödande medel.
Så... Om en liten stund kommer jag stinka sprit. Kul kul... haha

/Gaaaaah, imorgon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0