Tillbaka på Volvo

Jag är tillbaka vid mitt skrivbord på Volvo. Det känns inte alls bra. Jag orkar ingenting och får kämpa med att hålla ögonen öppna. Min hjärna kopplar inte saker vilket är ganska så jobbigt.
Jag har ingen ork och har nu insett att jag förmodligen borde varit hemma idag också.

I nästan fyra timmar har jag varit här och det har verkligen varit en kamp mot allt. Jag har kämpat som ett svin för att hålla mig vaken. Det är inte ett dugg roligt att känna så här, men samtidigt var det faktiskt ganska kul att komma tillbaka till ett ställe där det finns lite att göra. Ja, du läste rätt! Jag har några uppgifter att göra. Sitta av tiden är inget jag behöver göra idag :) Lite gött ändå, även om det är jobbigt att vara så trött...

När jag slutar idag återstår att se, men jag hoppas verkligen inte att det blir försent för jag måste se till att orka med resten av dagen också.

Just nu har jag lunch och passar då på att göra lite innebandysaker innan det är dags att återgå till dagens uppgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0