Tisdag

Här sitter jag i mitt rum och tittar ut genom fönstret. Regnet piskar mot min ruta. Jag är glad att jag är inne.
I mitt liv är det just nu "fullt ös, medvetslös". Jag har så mycket att göra, men det blir bara fel hela tiden. Jag börjar med en sak, stöter på ett problem, blir lite irriterad, lägger undan sakerna och börjar på något annat istället. Det finns helt enkelt en hel del påbörjade saker som inte blir slutförda.
Jag står still och stampar på samma ställe hela tiden.

På dagens "att göra lista" har jag hittills bara hunnit pricka av 4 av 11 saker. Lyckat...

Om drygt en timme ska jag åka till jobbet för att tjäna lite pengar, men innan dess ska jag se till att pricka av en punkt till; att skriva på APU-arbetet.

Hörs ev. ikväll

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0