Torsdag igen...

Det är torsdag och jag befinner mig, som vanligt, på Volvo. Det är än så länge ganska dött här och jag har fortfarande ingenting att göra. Lite segt, men jag bryr mig inte speciellt mycket. Det finns så mycket annat man kan sysselsätta sig med här när man sitter framför en dator.

Att gå upp imorse vid kvart i sju var inga problem alls, kanske det berodde på att jag slocknade redan vid halv tio igårkväll. Datorn började krångla och jag orkade inte kolla upp varför. Istället gick jag och la mig. Gud vad gött det var att kunna somna tidigt. Nackdelen var att jag strax innan halv tre vaknade till och var pigg. Fem timmars sömn hade jag då fått, och det är ju vad jag brukar sova så det kanske inte var så konstigt att jag vaknade. Jag underhöll mig en stund med att skicka lite sms. Det tog dock slut ganska fort, ingen svarade ju =( Haha, kanske inte så konstigt i och med att man brukar sova när det är natt... ;)

Min morgon blev väldigt stressig. Vid kvart i sju steg jag upp för att ta en dusch... Det var vad jag hade tänkt i alla fall, men så blev det inte. Min bror skulle gå till bussen strax efter, men pga olika anledningar blev han lite sen. Jag fick snabbt tvättat mitt hår och slängt ner tandborsten i väskan för att köra brorsan till bussen och sedan fortsätta min resa till Volvo.
Nu har jag kommit ner i varv igen. En timme här på Volvo har avverkats och jag har hittills bara hunnit sminka mig, borstat tänderna och slappat lite framför datorn.
Det är värsta chill här :P

Förresten, undra vart Oskar är... Hmm

Ha en underbar dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: daniel andersson

du får ju messa mig;) är ju vaken på natten vet du väl:)

2009-10-01 @ 17:17:00
URL: http://danielandersson.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hmm, är du vaken på natten? Varför svarade du då inte på mitt sms som jag skickade klockan 3.04? ;)

Haha



Jag ska smsbomba dig inatt... Mohahaha

2009-10-01 @ 22:17:57
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0