Trött och har ont

Jag är så trött att ögonen rinner, trots detta går det bara inte att somna om...
Natten har varit hemsk! Drygt en timmes sömn hann jag få innan jag vaknade för nästan en timme sedan av att telefonen här hemma ringde. Det var inte alls kul.
Foten gör lite för ont och jag vet inte vad jag ska göra för att få den till att bli lite mer okej. För första gången på hur länge som helst längtar jag till helgen är över och måndagen är framme!

Idag valde jag dessutom att stanna hemma. Att åka till Volvo, vara där i två timmar för att skriva på mitt arbete kändes meningslöst. Jag kan ju faktiskt sitta här hemma och skriva på det.

Om en liten stund ska jag försöka pallra mig upp ur sängen, önska att jag fick lite mer energi och sedan är det plugga som gäller. I eftermiddag ska jag jobba och efter det måste jag dra direkt till Mimershallen där herrarna ska spela match. Lite stress blir det där. 20.15 slutar jag jobba och samtidigt startar matchen. Att jag dessutom ska liverapportera den gör inte saken bättre... Stress är vad det kommer bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0