15/9

God morgon =)

Jag är på plats vid min dator på Volvo. Här kommer jag dock inte vara länge till. Ganska snart är det dags för mig att gå ner en våning för att vara med och bygga lastbil. Det ska bli härligt med lite att göra.

Gårdagen var en kanondag. Jag var på läkarbesök pga foten. Det känns positivt nu =)
Gårdagens arbetsdag var däremot inte lika positiv. Det fanns nästan ingenting att göra. Jag och Oskar satt mest på en stol och hade tråkigt. Vi försökte hitta saker att göra genom att gå runt och fråga folket här, men ingen behövde hjälp!

Kvällen avslutades med att jag åkte till träningen för att titta på. Vi som var på bänken hade riktigt roligt. De som var på planen sprang och slet hela träningen. Det var ganska gött att titta på ;) Hihi

Sminket ska på, sedan går jag ner till lastbilen där nere.

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0