3/9

Åh vad jag inte alls tycker om att blogg.se har gjort om. De förbättringar som skett tycker jag snarare har gjort att allt blivit mycket sämre. Jag tycker allt att de kan ändra tillbaka igen!


Dagen har rullat på och nu känner jag mig nästan helt okej. Huvudvärken har inte riktigt släppt ännu, men det är liksom okej ändå.
Den mesta tiden har jag spenderat framför datorn. Det har varit lite småsegt ibland. Bloggdesignen som jag pillat på har inte gjort som jag tänkt mig. Undra om det var mig eller koderna det var fel på ;) Kanske en kombination av båda... ;)

Jag har även hunnit med att titta på en innebandyträning, sparka av mig lilltånageln (ont!), pratat i telefon, chattat, bloggat, varit fotograf.... listan kan göras lång.

Imorgon är det fredag och jag ska till skolan. Det kommer nog bli ganska så chill, men det gör inte mig något ;) Efter skolan drar jag till Sofia <3

Nu ska jag försöka avsluta alla konversationer på msn och gå och lägga mig istället.

God nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0