Å så ska man komma på en rubrik ja....

Klockan är strax efter halv tolv och jag har redan varit vaken i nästan sex timmar. Det är starkt jobbat av mig. Strax innan halv sju imorse satte jag mig i bilen för att åka till Partille där det var dags för innebandymatch. Jag är glad att jag åkte dit trots att jag inte skulle spela.
Det var glada spelare som anlände till hallen vid sju-tiden. Mycket härligt.

Matchen slutade med en förlust, men trots det var det mycket skratt och glädje i omklädningsrummet efteråt =)

Jag åkte efter matchen för att byta ut min mobil. Nu ligger det en kartong bredvid mig innehållande en ny telefon, som förhoppningsvis fungerar...

Om några timmar, klockan 17.15, är det Idrottsskolan som gäller. Jag och brorsan (?) ska hantera 10st 10-åriga killar under en timme. Att ha en innebandyträning med dem är faktiskt inte så lätt. Det är mycket prat och tjöt om att få spela... Men killar är killar ;)

Nu blir det film och en stund sovande ;)

Ha en underbar dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0