Äntligen dags att sova

Wiho, det är äntligen kväll och snart kan jag gå och sova :D

Dagen på Volvo blev inte så händelserik. Jag och Oskar satt och skrev lite på våra arbeten och slösurfade innan lunchen.
Efter lunch var det dags för mig att hålla ett möte. Allt fungerade bra och de jag gjort var mycket populärt. Det kändes bra.
Vid mitt skrivbord satt Oskar och jobbade, äntligen hade vi fått en uppgift. Det var nog en av de tråkigaste sakerna jag gjort hittills, men hellre sitta och göra något än att bara sitta på en stol och se dum ut. Uppgiften gick ut på kopiera och klistra in saker i olika dokument. Jag kommer drömma om Ctrl+c och Ctrl+v inatt...

Strax efter två stämplade vi ut för att åka hem. Gött att sluta tidigt ännu en dag.

Hemma tog jag det lugn, sov, städade, surfade å lite sånt.

Kvällen spenderade jag i Munkegärdehallen där mina brudar tränade.

Nu e de kväll och jag är trött, hungrig och börjar få ont i huvudet. Det är helt enkelt dags att sova.
Imorgon är det sista arbetsdagen för denna vecka. Jag hoppas på att jag vaknar upp utvilad, pigg och utan hunger. Det hade varit grymt gött.
Jag tänkte även köra på den flextid alla vill ha: Komma sent, gå tidigt. 
 
Dags att sova.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0