Dagen har börjat

God morgon.

Jag befinner mig just nu vid mitt skrivbord på Volvo. Kaffet står bredvid mig och musiken spelas på lagom volym i mina öron. Kroppen börjar sakta men säkert vakna till liv.

Imorse velade jag som bara den. Jag vaknade till redan vid kvart över fem, en kvart innan väckarklockan skulle ringa. Jag var tröttare än tröttast och ställde snabbt om väckarklockan till halv sju istället. Självklart lyckades jag inte alls somna om utan jag låg klarvaken i drygt tio minuter innan jag bestämde mig för att gå upp ändå.

Så... nu sitter jag alltså här och låter tiden gå. Min handledare kommer först om typ en och en halv timme, men det är sak samma. Jag har fått som uppgift att hitta på något eget att göra fram tills lunch. Min handledare ska på möte och tycker inte att jag behöver gå på det.

Vad jag ska hitta på vet jag ännu inte, tror nog att jag ska invänta Oskar som borde komma om en liten stund.

Ha en underbar dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0