De kunde gått hur som helst...

Ibland händer de oanade saker i livet...

En sån sak hände för ungefär två timmar sedan...

Jag kom glatt körande i min lilla bil, i en kurva tog bilen kontroll över allt, snurrade ett och ett halv varv och höll på att åka rakt in i el lycktstolpe. Jag kunde inte göra någonting.

Älskade mamma åkte från jobbet för att ta hand om sin chockade dotter.

Jag fattade inte varför de hände, hög hastighet hade jag liksom inte!

För att tackla rädslan körde jag hem. På vägen, där allt hände, hade de precis satt upp en skylt med varning för oljespill.
Varför i helvete satte de inte upp skylten i tid?!

Jag känner mig nu ganska okej, men fortfarande finns de där tankarna i huvudet. Jag vill inte veta vad som kunde ha hänt om jag kört lite fortare.

Resten av denna dag ska jag nog försöka hitta på något skoj för att få känna lite glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0