Grå tisdag.. Tur att man är inomhus ;)

Regnet det bara öser ner...

Ute är det grått, trist och regner öser ner, men inte gör det mig något så länge jag befinner mig inomhus ;)
Min morgon startade med en sovmorgon. Jag var för trött för att gå upp när det var dags. Det där med flextid kommer bli jobbigt om några veckor då jag ska tillbaka till skolan. Där går det inte att komma och gå som man vill.

Jag tog bilen till Volvo idag. Det var köer och vattensamlingar på vägarna. Jag tror att genomsnittshastigheten idag låg på max 50 km/h. Det var riktigt segt. Det var först när jag svängde av motorvägen som köerna slutade, kanske var det för att jag lämnade dem... haha

Just nu har jag varit på min Volvo i lite drygt en timme. Hittills har jag faktiskt inte haft något att göra. Jag börjar fundera på vad som hände med alla uppgifter jag fick igår.
För att inte bara sitta här och slösa tid har jag faktiskt satt igång med min APU-rapport (rapporten som ska skrivas om min praktikplats). Hittills har jag fått ihop lite drygt 4 handskrivna A4-sidor. Det går framåt, men ack vad det är lite mindre roligt. Det jobbigaste är nog faktiskt att det finns en längdgräns på rapporten.
Jag har alla andra gånger haft problem med att få till rätt antal sidor, till skillnad mot mina klasskamrater har jag alltid lyckats skriva för mycket. Längdgränsen denna gång är 20 sidor. Det kanske låter mycket, men om man tittar på allt som ska besvaras så är det nästan för få sidor! I alla fall för mig.

Det finns väl ingen som missat att jag tycker om att sitta och skriva, det är ju liksom bara att gå in här på min blogg... Trots att jag planerar att skriva kort så blir det alltid metervis med text. Det är något som jag inte kan hjälpa. När jag väl sitter vid min datorn så låter jag fingrarna knappa in de ord som bildas i mitt huvud.

Nu blev jag störd och kom därför bort mig. Kanske det är bäst att avsluta detta inlägg för att fortsätta skriva på rapporten istället. Det känns lite viktigare att skriva på den än att sitta här. Inget illa mot min blogg, men jag har faktiskt en del skolsaker att göra.

Ha en underbar dag.

Bamsekram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0