Glad men lite uttråkad

Hej hej.
Hoppas allt är bra med dig. Med mig är det kanon. Jag tog en go sovmorgon och vaknade upp med ett leende på läpparna. Under de få timmarna jag sov lyckades jag drömma de mest konstiga drömmarna. Vissa knasigare än andra.
Jag sitter här för mig själv och småler lite när jag tänker tillbaka. Hur fasiken kan hjärnan hitta på dess drömmar tro?

Jag befinner mig, sedan en och en halv timme tillbaka, vid mitt skrivbord på Volvo. Idag är det ganska lite folk här, men det beror nog mest på att de är en hel del uppe i Umeå där bygget av nya lastbilen sker just nu. Det kan även vara så att det är kafferast. Jag och Oskar har hittills inte förstått oss på när gubbarna (och de få kvinnor som faktiskt jobbar här) tar raster. De sitter ju alltid framför sina datorer och jobbar. Inte kan väl de jobba konstant hela tiden, eller?

Jag och Oskar har i alla fall inför en kvarts rast lite då och då. Fast när jag väl tänker efter så är rast kande de vi har hela tiden?
Hittills idag har vi inte gjort någonting, vi börjar falla tillbaka till den gamla tiden (den som var för två veckor sedan). Våra handledare är borta och de andra vi har frågat här runt omkring oss håller bara på med massa svåra saker som vi inte fattar någonting av.
Kommer jag sitta av ännu en dag här på Volvo?

Det hade varit lite roligt att ha något att göra, något som har med min praktik att göra. Som de ser ut nu så håller jag istället på med lite innebandy uppdrag och slösurfar. Det blir även lite skrivande på min APU-rapport, dock mycket lite. Jag skriver några meningar, får kramp i handen och behöver då ta en lite rast. Att jag inte är van vid att skriva för hand märks! ;)

Om några timmar, klockan 13.00, ska jag hålla i ett möte. Ett möte som kommer handla om en uppgift jag gjorde förra veckan (tror jag de var). Det var uppgiften där jag laddade ner dokument för att sedan ladda upp dem igen, men i en annan mapp. Det ska redovisas idag. Spännande! Eller inte ;)

Jag avslutar detta inlägg med en bild på mig =)



Jag är lite smått uttråkad... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0