En timme kvar...

Arbetet börjar snart lida mot sitt slut. Jag går ganska snart in på min sista timme här för dagen.
Att klockan redan visar fyra tycker jag är helt sjukt. Tiden har gått så fort. Jag har inte hunnit bli trött ännu!

Den sista stunden jag har här för dagen tänkte jag lägga på den rapport som ska skrivas under praktikperioden. Det känns alltid bra att börja tidigt för att slippa behöva skriva dygnet runt på den de sista dagarna.

Efter lunchen har mina timmar bestått av möte, rast, möte och nu ingenting. Jag har varit på två olika möten, den första sög hårt. Det var en gubbe från Tyskland som var här och snackade om plast. Sjukt oviktigt. Han engelska var inte mycket att hänga i granen...

Andra mötet var ett beslutsmöte. Den klassiska Volvoengelskan hördes i rummet. "Volvoengelska" är ett helt eget språk. Det ska låta som engelska, men jag vette fan hur man ska förklara det. Gubbarna här borde nog gå en engelskakurs ;) Jag tror inte att jag behöver skriva mer om det... Haha

Sedan mötet slutade för typ en timme sedan har jag mest suttit här vid datorn och varit osocial. Det finns inga fler uppgifter att göra idag. Jag har alltså ledigt just nu. Lite gött :P

Jag räknar med att lämna stället vid fem-tiden. Jag orkar verkligen inte vara här längre än så idag. Jag har ju trots allt varit här sedan tjugo i sju...

Hemma ska jag ta en dejt med min dator. Jag måste försöka fixa några bilder i Photoshop.
Annars tror jag att kvällen blir lugn...

Ha en underbar eftermiddag och kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0