Hemgång

Wiho vilken mindre rolig dag jag har haft...
Jag hade en uppgift att göra imorse, men den tog liksom bara 30 minuter att göra... Efter det hade jag fri tid. Klockan 11.15-13.30 var jag på möte. Sedan dess har jag haft lite mer fri tid.

Det har faktiskt varit lite småsegt att inte ha några uppgifter att göra... Jag har fått sysselsätta mig själv framför datorn. Jag är glad att jag tog med min bärbara idag, lite lek i photoshop har det allt blivit.

Ganska snart ska jag stänga av båda datorerna för att bege mig hemåt. Jag tycker allt att det är ganska duktigt av mig att vara här i lite drygt 10 timmar :P Imorgon blir det en liten sovmorgon. Planerar att börja typ halv nio-nio någon gång.


I helgen ska jag hämta min mobil som tydligen är lagad nu... Vi får la se hur det är med den saken. Jag har inte så stora förhoppningar...

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0