Jag jobbar =)

God eftermiddag =)

Jag är glad, för några timmar sedan fick jag en uppgift att göra. Typ inte alls rolig, men bättre det än att bara sitta här på en stol och se dum ut. Bara att göra något gör att tiden går mycket snabbare.
Om mindre än en timme kan jag lämna stället, mina 40 timmar är då avklarade.

Jag tänkte faktiskt lämna stället när timmarna är avklarade, idag blir det ingen övertid.

Min mobil ska hämtas upp, äntligen SKA det vara lagad... men om den är det vet jag ännu inte. Hittills har jag fått rätt till ersättning för att det dragit ut på tiden + reseersättning. Stilleståndsersättningen som jag också har rätt till hade de aldrig hört talas om! De måste helt enkelt ringa konsumentverket för att ta reda på om det verkligen är så. Störande!
Det kommer ske nästa vecka... ännu mera väntan!

Jag hoppas nu att mobilen är som den ska!

Uppgiften väntar.
Trevlig eftermiddag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0