Läkaren har fått bilderna! =D

En mening räckte för att jag skulle bli glad igen...

Denna dag har varit riktigt seg, tråkig och jag har varit allt förutom glad...
Nu är det däremot annat.

Jag ringde precis IFK-kliniken för att höra hur det gått med mina virusdrabbade bilder från Kungälvs sjukhus. Ett under hade skett, Kungälvs sjukhus hade skickat nya bilder utan virus. I förrgår fick läkaren dem. Gaah, snart kanske jag kan få ett svar :D

Nu sitter jag här vid min dator och lurar på mobilen. Den kommer inte befinna sig många centimeter ifrån mig. Jag vill ju liksom inte missa om läkaren ringer ;)

Åh, hela denna dag har helt plötsligt blivit bra. Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0