Migrän

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Igår hann jag med lite pluggande innan den huvudvärken som plågat mig under några timmar blev värre. En blixt slog ner i huvudet på mig. Migrän, välkommen till mig... Jag lämnade allt som pågick för att lägga mig på sängen istället. Jag hade önskat att mina ögon kunde stängas så att jag kunde sova bort allt, men så blev det inte. Jag låg vaken och mådde skit. Huvudvärk och illamående. Natten gick långsamt. Det var tråkigt att bara ligga och inte göra någonting.

Vid 6-tiden imorse valde jag att ringa till skolan och sjukanmäla mig. Jag hade fortfarande ont i huvudet och mådde sjukt illa.
Nu har det gått några timmar sedan dess och jag har fortfarande inte fått någon sömn. Huvdvärken är nästan borta, men illamåendet plågar mig fortfarande.

Jag hoppas att min kropp snart beslutar sig för att sova några timmar. Jag kommer aldrig orka med den här dagen annars.


Ha en bra dag
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0