Mycke snack om foten...

Bara för att kroppen inte känns bra betyder det inte att allt är skit...

Jag har märkt att de senaste inläggen handlat mycket om min fot, men det blir lätt så. Jag har gått runt och haft ont ett tag utan att ha sagt något. Nu när jag äntligen sagt sanningen, att foten är allt förutom bra, har jag kunnat slappna av. Det har varit jobbigt att skriva här att jag mått bra när jag innerst inne inte gjort det. Det är jobbigt för kroppen att leva på smärtstillande för att klara av en dag... Jag har döljt mina känslor för att inte såra andra. Trots detta har jag märkt på vissa personer att de märkt av att något inte varit okej hos mig. Jag har gått runt i min egna bubbla. Humöret har varit sämre och jag har varit väldigt osocial. Det är liksom inte likt mig. Nu när jag berättat om foten kanske allt blir lite bättre.


Den här dagen har varit väldigt bra. Mycket glädje och skratt.
Jag skrev i det förra inlägget att en film skulle sättas igång... så långt kom jag inte. Jag somnade innan jag hunnit välja film, haha. Planen var att jag skulle sova några timmar, men tyvärr blev det inte så. Jag råkade lämna min dörr öppen, vilket gjorde att jag flera gånger vaknade av att min familj pratade. Det var lite småsegt. Två timmar hann jag i alla fall sova innan jag tyckte det var dags att gå upp. Den sömnen behövde jag för att kunna fortsätta min dag. Det blve ju trots allt en väldigt tidigt väckning imorse...
Jag, pappa och brorsan drog iväg till Partille för att kolla på herrlaget som spelade match. Tyvärr hann vi inte titta klart på hela matchen eftersom jag och brorsan hade Idrottsskolan att passa.

Till Idrottsskolan idag kom det åtta spralliga killar. Det skrattades, lektes och spelades innebandy. Det var en mycket rolig träning. Jag och brorsan kände oss stolta när vi lämnade stället. Det var ingenting som gick fel. Helt underbart.

Nu under kvällen har jag inte gjort så mycket. Tiden har bara runnit iväg undertiden jag suttit här med min dator.
Det har helt enkelt varit en lugn kväll =)

Imorgon är det måndag igen och min andra praktikvecka börjar. Jag tror nästan att jag har bestämt mig för att börja vid kvart i sju, men allt kan fortfarande ändras... Sovmorgon hade varit gött, men då måste jag stanna kvar längre och risken är då att jag inte hinner i tid till träningen. Jag får se hur jag gör...

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0