Nattinlägg

Ibland när jag sitter och slösurfar så kommer jag på massa saker att skriva här... men när jag väl loggar in för att skriva så är allt som bortblåst i huvudet. Irriterande? Ja!


Jag glömde skriva om en av dagens bästa händelser...

På måndag går jag ut på praktik i 9 veckor. Jag slipper helt enkelt skolan under den tiden. Glad? JA!!!!

Gaah, det går inte att beskriva hur det känns!

WIHO!!!





Btw... min chef ringde i eftermiddags och meddelade att hon skulle byta jobb. Om en vecka kommer den nya butikschefen, så jag får la åka en sväng till jobbet efter skolan för att presentera mig.




På söndag börjar Idrottsskolan. Jag har tackat ja till att vara innebandyledare iår igen. Det ska faktiskt bli lite roligt =)



Nu ska jag nog sova. Kommer bara skriva massa onödigt här annars.
God natt igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0